خانما شما چند هفته ساک نی نی هاتون بستین

۱۷ پاسخ

هروقت تکمیل شد ببند آماده بزار

هفته 34

۲۸ هفته

من هفته دیگه زایمانمه هنوز نبستم

۳۴🙃.

منم نبستم زوده🥲
اگه ببندم انتظار بیشتر میشه

کوله رو بگیرم بستم، این بچه خیلی عجوله میترسم بیاد بیرون

شاید خنده دار باشه من خودمو خیلی کنترل میکنم که زود نبندم ، دلم میخواد همین حالا جمع کنم همه رو 😅😅

من از موقع جنگ بستم 😂ترسیدم طوری شه گفتم ساکم اماده باشه

من فکر کنم ی ماه میشه که بستم😅
فکر کردم اگر خدای نکرده ی زمان جنگ شد بگیرم دستمو برم خونه مادرم اینا آماده باشه

من ۳۱ بستم

۳۴ بستم دیگه چون وزن نی نی کمه دکتر گفت ممکنه هر لحظه نامه بدم برای زایمان

من تو ۷ ماهگی بستم 🤭🤣

دیروز ۳۷ و ۱ روز

من هنوز نبستم

دیشب ۳۶ هفته و ۲روز

من ۳۴ هفته بودم بستم

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی