بریم ساک نی نی ببندیم🥰🥰😍😍😍
شما ساک بستین مامانیا؟😘

تصویر
۱۳ پاسخ

من هنوزساکشم نخریدم😁فقط لباساش خریدم

ععع پیدات کردم 🤩

من همرو چیدم بستم گذاشتم کنار

کیف منم شکل کیف شماست ولی قهوه ای رنگه😍

تا دو سه هفته دیگه منم می‌بندم 😍

من که هنوز نه

من ساک نمی‌برم
بیمارستان همه چیز میده
فقط باید آب میوه طبیعی و خرما ببرم با خودم

من هنوز لباساشو‌نشستم😵‍💫😵‍💫

هنوز نه

بله بستم منتظرم برا خودم لباس سفارش دادم اون بیاد

اره اون هفته

اره ی سرهمی هم گذاشته بودم ولی چون بند ناف داره اینا
فکر نمیکنم بزارن بپوشیم
بچه اذیت میشه

من هنوز سیسمونی رو نچیدم🥺

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی