من هنوزساکشم نخریدم😁فقط لباساش خریدم
ععع پیدات کردم 🤩
من همرو چیدم بستم گذاشتم کنار
کیف منم شکل کیف شماست ولی قهوه ای رنگه😍
تا دو سه هفته دیگه منم میبندم 😍
من که هنوز نه
من ساک نمیبرم
بیمارستان همه چیز میده
فقط باید آب میوه طبیعی و خرما ببرم با خودم
من هنوز لباساشونشستم😵💫😵💫
هنوز نه
بله بستم منتظرم برا خودم لباس سفارش دادم اون بیاد
اره اون هفته
اره ی سرهمی هم گذاشته بودم ولی چون بند ناف داره اینا
فکر نمیکنم بزارن بپوشیم
بچه اذیت میشه
من هنوز سیسمونی رو نچیدم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.