بماند به یادگار بستن ساک نی نی قشنگم💜🥰

تصویر
۱۲ پاسخ

چقدر زود

من ک هنوز نچیدم

ولی شما کار خوبی میکنی گلم ❤️ به سلامتی بغلش کنی 🥰

مبارکه عزیزم انشاالله سلامت بغلش بگیری

بسلامتی بغلش کنی

مبارکه گلم انشاالله به سلامتی بغل بگیریش😍😍

عزيزم اين ساك برابچه گرفتي خوبه جادار راضي چندگرفتي
ميخام همينجوري واس نينيم سفارش بدم نميدونم خوبن يانع

من هنوز نبستم 😂

با بستن ساک یه کم امیدواری به خودمون میدیم

بسلامتی عزیزم چیا گذاشتی

انشاالله بسلامتی عزیزم🥰

ای جااااانم
به سلامتی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی