به وقت بستن ساک نی نی چیا کمه بنظرتون چیا اضافه🥹💖

تصویر
۱۱ پاسخ

مامانای هفته آخری
تاپیک آخرم 😍 مطمئنا به دردتون میخوره

به سلامتی زایمان کنید

بسلامتی عزیزم منم ب امیدخدا فردا تنبلیم بزارع می‌بندم دیگه گاهی ایقد بد دردم میگیره میترسم سزارینی ام هستم

چقد حس خوبیه🥹ای جانم بسلامتی

پستونک و بند پستونک اضافس‌ جورابم یزد خیلی گرمه نمیخاد. شیردوش هم بردار لباساش هم سفید باشه بهتره میگن... و ۷ یا ۹ عدد خرما وقتی میری بیمارستان ببر که بعداز زایمان بخوری

عزیزم مبارک باشه جورابش آخ مادر ریزه

به به همه چی آماده برا اینکه آدم دوباره بخورش 😍😍

وای خدا صورتی 🥹🥹🥹🥹

چشام صورتی شد😍
فلاسک هم براش بزار

وییی خدا مبارکه عزیزم بسلامتی فارغ بشی😍❤️
دعا کن منم نینیمو سالم بغل کنم

ساک بیمارستان رو حضوری خریدی یا انلاین

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۸ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۴ ماهگی
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسلم مامان قند عسلم ۶ ماهگی