۷ پاسخ

پوشک سایز صفر بگیر
یا مای بیبی یا کانفی
صفر یک خیلی بزرگ میشه براش اولش
پسر من ۳۸۰۰ به دنیا اومد سایز صفر گرفتیم براش اونم باز انگار گشاد بود😂

گوش پاک کن برا چیه ؟؟

پوشک سایز صفر ببر یک بزرگه

به سلامتی عزیزم فقط این شیردوشا اصلا بدرد نمیخوره یه قطره هم نمیتونی باهاش بدوشی من دستی خریدم ازینا که شیشه شیر وصل میشه بهش اونا خیلی خوبه

منم یک اوردم اوکیه واسش
فقط دستکش چند دست بردار

بسلامتیی عزیزم😍🥹

پوشک سایز یک استفاده نمیشه صفر بردار

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۷ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان 🩵دیاکو مامان 🩵دیاکو ۳ ماهگی
مامان رایان مامان رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیار👼🏻🩵 مامان دیار👼🏻🩵 ۸ ماهگی