۷ پاسخ

من هنوز نبستم

من هفته پیش بستم😅

بنظرم شما دیگه ببند این هفته 😅

الان ببند دیگه عزیزم 👌🏻

ببند خواهر من دوماهه بستم خخ چون بچم پایینه

هر چه زودتر بهتر

من ۳۸ هفته بستم هنوزم دردم نگرفته🤣

سوال های مرتبط

مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ مامان اِلارا🎠🧜🏻‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی