۱۶ پاسخ

۳۵ببند دیگه انشاءلله

من که هنوز ساک چند تا وسایلشو نگرفتم به ببندم

من از ۳۵ بستم

امید خدا ۳۵

من هنوز ساکشو نگرفتم😬با اینکه یک سانتم

من۳۶بستم

من ۳۷ هفتمه هنور نبستم 🥺🤦‍♀️

ومني كه هنوزم جمع نكردم😬😬
فردا بياد جمعش كن پنجشنبه ديگه زايمانمه

زمان خاصی نداره من هفته 29بستم

من ۳۲ هفته و ۲ روز برا نی نی رو بستم
۳۳ هفته و ۴ روز برا خودمو

من۳۵هفته بستم بعد اون هی چندبار چک کردم وسایل کم زیاد کردم

من اماده کردم

من ۳۸ هفته که بودم بستم😂

من بستم آماده کردم🥹

۳۵ ۳۶هفته

ببند منم می‌بندم امروز شاید

سوال های مرتبط

مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی