چند هفتگی ساک بیمارستان ببندیم

۸ پاسخ

دیگه هرکاری داری انجام بده فریزرتم پر کن از هفته۳۷ دیگه نمیتونی

من فردا میبندم

۳۸/۳۹ هفته میگن زود ببندی بچه دیر به دنیا میاد
بزار اخرا

از 8 ماهگی میبندم

هنوز میگی چند هفتگی میخای بزای بعد ببند من ۲۴ بستم غیر بهداشتی و طاک خودم

من 34هفته و 5روز بستم😅❤️

دیگ الان باید جمع کنیم

من انشااله تا اخر هفته میبندم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری