ساک بیمارستانو چن هفتگی ببندیم بچها؟

۱۳ پاسخ

۳۵

من امشب هشتاد درصدشو انجام دادم

35یا36

۷روز دیگه تایم زایمانمه هنوز نبستم🤣

من ۳۰ هفته آماده کردم از الان برا احتیاط میتونی آماده کنی تا وقتش هر چی یادت بیاد میتونی اضافه کنی چیزی جا نمونه

من کم کم دارم آماده می‌کنم
لباساش و گذاشتم با پوشک و فلاکس و شیشه شیر
کریر و پتو و آغوشی رو آماده کردم

هر زمان آماده بود وسایل هر چی لازمه بزارین تو ساک ضرر نداره

من ماه بعد میخوام جمع کنم وارد ۸ ماه شدنی

من از ۳۰ هفته اماده کردم

من 30هفته جمع کردم 😁

من الان کم کم دارم می‌بندم ...‌هرروز یه چیزی بهش اضافه میکنم

میگن بعد ۳۰هفته
من هنوز نبستم😑🤦🏻‍♀️

من 36 آماده کردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهفتم بارداری