خانوما ب نظرتون از چند هفتگی ساک و ببندیم خوبه؟

۱۶ پاسخ

۳۵ هفتگی

به سلامتی خوشی همتون زایمان کنید نی نی هاتون بغل کنید دلتون شاد باشه حالتون خوب عزیزانم

حالا سزارین میکنی یا طبعیی دکتر ت بهش زیر میزی دادی

منکه هنوز نبستم 🤣 هی امروز و فردا میکنم

من که دیروز بستم تازه

سلام عزیز لباساشو بشور به امیدخدا دو سه هفته دیگه آماده بذار تو ساک

من میخواستم هفت ببندم هنوز نبستم آن شاالله همین هفته ها میبندم

به نظرم اماده کن بزار گوشه اتاقی داخلی کمدی جایی من خواستم ۳۶هفته ببندم ۳۴ زایمان کردم خواستم برم بیمارستان تند تند اماده ‌کردم

من تازه بستم .هنوز برا خودمم نبستم

من بستم 😂

من اخر هفت ماه بستم کنار باشه خیالم راحته

تازه دیشب بستم من

۳۵ببند دیگه

ی ساک دیگه استرسشو داری ببند

من ۳۶ میبندم

من چهار هفته و سه روز بود دیده شده برا بعضاً هفته پنج دیده میشه

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی