سلام مامانا،از چند هفتگی ساک بیمارستان رو ببندیم؟

۹ پاسخ

من از۳۲هفتگی چیدم هم ساک خودم هم ساک پسرم

از ۳۵ شنیدم که خیلیا میبندن

۳۰ به بعد
من هنوز نشستم لباساشو

من امشب میبندم انشالله

من که هنوز نبستم😓

من که بستم

من‌ آخرای 34 هفته بستم

وسیلهاتو تکمیل کردی ببند بنظرم

من از ۳۴ هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی