خانما

از چند هفته باید ساک بیمارستان رو ببندیم؟

۱۰ پاسخ

من تقریبا بستم

من الان دو روز بستم🥴

من بستم

هرچه زودتر خیال راحت تر

من نبستم

من هنوز ک. هنوزه نبستم

من سه چهار روزه بستم
زایمان قبلیم دو ماه قبل ترش بستم ،از الان دیگ ببند خیالت راحت باشه

منم از ۳۵هفته بستم

از الان ببند بزار عزیزم
من چند روز دیگه زایمانه هنو نبستم🥺

من بستم

سوال های مرتبط

مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری