۷ پاسخ

من فردا میرم۳۸هفته ولی هنوز نبستم😢تنبلی کردم

من ۳۴ بستم 🥺🥹 استرس میگیرم البته چیز خراب شدنی نیست ببند اکه دوس داری

بنطرم هرموقع دوست داری و وسایل بچه رو خریدی ، ساکش رو ببند.
من که از الان بستم😄
البته باید یه لیست هم از بیمارستان محل زایمانم بگیرم که چیزی کم یا زیاد نباشه

هنوز نبستم حوصله ندارم

منم ب زودی میبندم همه چیز خریدم شستم فقط نبستم مامام هم ۲۸هفته بودم گفت ببند ولی من هنوز نبستم

فردا لباسا بچه بشورم بببنم چی کم کسری هست
براخودمم فقط پوشک زیر انداز گرفتم

اگه همه چیز بچه ات آماده اس ببند
من خریدام اگه این ماه تموم بشه وسایلش و لباساش میشورم ساکم رو میبندم😁

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی