۱۰ پاسخ

زوده برا ما حالا

به نظرم زود ببندید من الان یهو حالم هزاردذجه عوض شده حدودا بسته بودم و لیاسا رواماده کردم گفتم خوب شد انجام دادم چون اصلا فکرنکنم بتونم بشینم یا کاری کنم

چون سابقه زایمان زودرس دارم بستمش
اما ی چیزایی کم دارم مث نوار بهداشتی پوشک ک هنوز نداشتم داخلش

من دو سه ماهه بستم ساکو ولی وسایلاش کم بود نوشتم رو کاغذ هی اضافه میکردم به ساک 😁

من امروز بستم

من از۳۰بستم بچم‌میخواست زودبیاد
اینم زودمیبندم

انشاا....به سلامتی 🥰

سلام ۳۵

سلام از ۳۴ هفته

۳۴ ۳۵ شدی ببند
منم دیروز بستم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد