۵ پاسخ

من هفته دیگه میرم تو ۳۶ هفته میبندم

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

من از ۳۴ هفته بستم

من امشب وارد ۳۷میشم اگه خدا بخواد باید ببندم
هرچند باید زودتر ببندیم بهتره

من دیشب بستم

سوال های مرتبط

مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد