به نظرتون کی باید ساک بیمارستان رو ببندیم

۱۲ پاسخ

بنظرم ۳۵ هفته ببندیم🥹😅

من هفته بعد میبندم

من امشب میخوام ببندم

من تازه بستم

من هنوز لباساشو نشستم هنوز خرید شستشو و حمومش مونده. کوتا ساک ببندم

من یک ماه پیش بستم

من هرچی گرفتم تا الان مال ساک بچه بود توش گذاشتم از ذوقم

من ۳۵ بستم
۳۶ زایمان کردم 😂😂😂

الان ببند😁

ساک بستن کاری نداره که

۳۴_۳۵هفته

من تازه دیروز ساک پسرمو بستم
تا ساک‌خودم وفت کنم تو این هفته ببندم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی