از کی ساک بیمارستان و ببندیم

۱۲ پاسخ

من بستم

من بستم

حالا زودتر ببندی آماده بزاری کنار ک مشکلی پیش نمیاد .😐

هروقت تاریخ زایمانم دقیق معلوم شد ۳۳ هفته معلوم میشه تاریخم اون وقت میبنم چون اول باید بشورم لباسهارو

والا من امشب باید بستری شم چون آنزیم کبدم بالاس امکان داره هر لحظه ختم بارداری بدن دکترم گفت تا موقع زایمان باید بیمارستان باشی همین تازه ساکو بستم آماده کردم ،مگ بستن ساک چقدر طول می‌بره بخاطرش استرس میگرین😅سر دختر اولمم شب میخواستم برم بستری شم واس زایمان روزش ساکمو بستم 😂

من چند دقیقه پیش بستم دارم چک میکنم چیزی کم نباشه

36هفته به بعد خوبه

34 هفته ببعد

34,35ببند دیگه

از ماه هفتم باید بست یهو شاید دردت گرفت کی میدونه دیگ خیالت راحت باشه

۳۰ ب بعد

من میخوام ببندم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان ماهورا🩷 مامان ماهورا🩷 ۲ ماهگی