ساک بیمارستان و کی باید ببندیم؟

۱۰ پاسخ

من هنوز لباساشو نشستم بشورم بعد ساک میبندم

من ۳۴ هفته آماده کردم

دوهفته دیگه ببند

مگه لابسایی که تازه خریدیم باید بشوریم

من نشستم لباسوشو

اگر وسیله آماده ببند

من چون سزارین بودم گذاشتم همون روزی که میخواستم بستری بشم جمع کردم که فرداش زایمان داشتم

از همین الان آماده کن عزیزم

همین الان برو ببند چوپ خدا صدا نداره😂

اگر وسایلت آمادس ببند خیالت راحت باشه
چ فرق می‌کنه الان ببندی یا ماه آخر
هر وقت عشقت می‌کشه 😍😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری