مامانا ساک بیمارستان از کی ببندیم بهتره؟

۴ پاسخ

من شب زایمانم بستم😂
همینقدر ریلکس🦦😂🤌

از ۳۴هفته انشالله

من ۳۰ هفته بودم ساک بچه مو بستم ساک خودم هنوز مونده، ان شاءالله اگر تنبلی نکنم اونم همین روزا ببندم

من ک فردا زایمان می‌کنم امروز بستم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آرنیک🥺🩵 مامان آرنیک🥺🩵 ۶ ماهگی
مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی