۱۰ پاسخ

من تازه شستم گذاشتم تو ساک .کامل آماده نکردم هنوز🥲۵روز دیگه هم زایمانمو زده خخخ

من بستم کم کم هر چی میدونم کمه رو میزارم باز

والا بچه اولم سیسمونی خریدن برام سریع.. فک کنم ماه هفت بستم... این یکی خودم میخام لباس و اینا بخرم هنو قسمت نشده😁دنیا بیاد باید لخت بمونه.. البته یه دست لباسای دخترم نگه داشتم همونا هست بپوشه 😁

من۳۱هفتم هنوز شرتم نخریدم براش چی ببندم اخه

من ۳۲ هفته بستم

معمولا 34 تموم شد دیگه بشور و ببندد
البته من دو روز پیش بستم😅
ولی خب همون هفته 33یا34شسته ام و مرتب بودن...

من 34 هفته بستم

الان خوبه یواش یواش بشور و ببند

شب قبلش🤣🤣🤣
من تجربه ای ندارم
ولی فک کنم یه سه هفته تا یه ماه زودتر میبندن

فرقی نمیکنه آماده باشه خیالت راحته

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو پویا👼🏻🍼 مامان جوجو پویا👼🏻🍼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری