هفته پیش که برای معاینه لگنی و رحم رفتم چون درد داشتم گفتن باید زیر انداز و دستکش هم خودمون بخریم
من 34هفته بستم الانم چون انقباض نامنظم میگیرم گذاشتم دم دست
من کیف پسرمو یکی دو هفته ای هست بسته ام ولی برا خودم گفتم ماه نهم
دیگه کم کم باید حاظر بشی
من ۳۰ بستم دیگه 😄
یه دست لباس راحتی برا خودت که بعد زایمان بپوشی اذیت نشی و چند تا شرت نخی یا سرجی فیکس نوار بعد زایمان
مدارک پزشکیت از جمله کارت مراقبت مادر و سنو گرافی اول و آخر آزمایش گلوکز که ماه هفتم انجام دادی برا بچه هم من 2دست لباس برداشتم سایز صفر و یک
سه تا کلاه با سه سایز مختلف
جواب ودستکش
دورپیچ
قنداق فرنگی
دوتا خشک کن یه پتو کوچک هم برداشتم یه بسته پوشک سایز یک 20عددی
دو دست لباس شلوار و پیراهن و کلاه برای نینی شیشه شیر پتو نازک پوشک ۷ـ۸ تا ببر
حتما دستمال خشک کن دوتا ببر
ساک حملشو ببر جوراب و دستکش برای اوردن خونع بزار
برای خودتم اگ سزارینی که حتما ی بسته پوشک بچه ببر ی بسته شیاف دیکنوفناک ببر موهاتو بباف حتما قهوه و چایی ببر خرما کاچی اناناس کمپوت ببر ابمیوه ببر سوپ سبک ببر اینا همه رو باید کم کم بخوری تا بتونی پاشی ی دست لباس برای برگشتت راحت ببر یه تیکه مثلا عالیه چون اینقد درد داری نمیتونی لباس هی بپوشی
شما دیگه آماده باش ببند
فلاسک ، خوردنی های شیرین مثل نسکافه ، چایی ، نبات ، خرما ، مغزیجات
بعضی بیمارستان ها خودشون ساک بچه میدن که هیچی فقط موقع ترخیص برای بچه لباس و پتو دورپیچ مای بیبی کلاه جوراب ،دستکش بردار ولی اگه ساک بچه نمیدن که همه چی بردار لازم میشه
برای خودت هم شرت نخی یا یکبار مصرف ،پوشک بزرگ یا نوار بهداشتی با دمپایی لوازم آرایشی با لباس که اگه خصوصی میری تو بیمارستان عوض کنی اگه دولتی میری بپوشی بیای خونه
منم بستم دیروز
من چندروزپیش بیستم
الان باید ببندی عزیزم از ۳۳ هفته باید اماده باشی
من ۳۲ هفته بستم
من که ۳۰ هفته بستم از ترس جنگ
من دیروز بستم دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.