۳ پاسخ

من اینارو برداشتم
برا نینی :پوشک،دستمال مرطوب،پماد سوختگی،بلوز شلوار بیمارستانی دو دست جوراب و کلاه و دستکش ،دستمال خشک کن،تشک تعویض ،پتو دورپیچ،قنداق سوییسی
برا خودم
پوشک سایزبزرگ ،شورت سرجی فیکس ،شورتکس،لباس راحتی،دمپایی،دستمال کاغذی ،لباس هم همون لباسایی که در میارم و مجدد میپوشم چون بعد مرخص شدن حموم باید برم
مغزیجات،نبات و اینا هم با چای و نسکافه
مدارک پزشکیت و شناسنامه خودت و همسرت

برا خودت نوار سایز بزرگ بردار
لباس . اگه اهل ارایشی لوارم ارایش ..اینه. شورت . خوراکی .. . شیاف ببر با خودت . قاشق . فلاسک چایی با استکان. خرما

‌برا بچه . شیشه شیر . شیر خشک . ابجوش. دستکش دوتا . کلاه . جوراب. لباس جلو دکمه . پوشک . پستونک .. فین گیر . دستمال مرطوب

زیر انداز . . پتو دورپیچ. اغوشی ‌ یا کریر

من اینارو بردم همش کاربردی بود

عزیزم من اینا رو برداشتم

تصویر

سوال های مرتبط