من اینارو برداشتم
برا نینی :پوشک،دستمال مرطوب،پماد سوختگی،بلوز شلوار بیمارستانی دو دست جوراب و کلاه و دستکش ،دستمال خشک کن،تشک تعویض ،پتو دورپیچ،قنداق سوییسی
برا خودم
پوشک سایزبزرگ ،شورت سرجی فیکس ،شورتکس،لباس راحتی،دمپایی،دستمال کاغذی ،لباس هم همون لباسایی که در میارم و مجدد میپوشم چون بعد مرخص شدن حموم باید برم
مغزیجات،نبات و اینا هم با چای و نسکافه
مدارک پزشکیت و شناسنامه خودت و همسرت
برا خودت نوار سایز بزرگ بردار
لباس . اگه اهل ارایشی لوارم ارایش ..اینه. شورت . خوراکی .. . شیاف ببر با خودت . قاشق . فلاسک چایی با استکان. خرما
برا بچه . شیشه شیر . شیر خشک . ابجوش. دستکش دوتا . کلاه . جوراب. لباس جلو دکمه . پوشک . پستونک .. فین گیر . دستمال مرطوب
زیر انداز . . پتو دورپیچ. اغوشی یا کریر
من اینارو بردم همش کاربردی بود
عزیزم من اینا رو برداشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.