ساک بچه رو کی ببندیم؟؟

۷ پاسخ

۳۷بستم

من هنوز نبستم 🥲

من 23هفتگی بستم الان باز کردم همه رو شوستم خوشک که شد ببندمش دوباره😂😂😂

من دیروز جمع کردم ولی پوشکش مونده

من تازه یه هفته هس جمع کردم

۳۵ ۳۶ هفته دیگ ببند عزیزم

۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد