ساک نوزاد رو کی باید ببندیم؟ چند ماهگی فرقی ندارن زودتر ببیندم ؟

۱۲ پاسخ

عزيزم سزارين هستي يا طبيعي؟ اطلاع نداري هزينه بيمارستان بوعلي براي سزارين اختياري چقدره؟

۳۴ اینادیگه ببندمن که فقط لباساسوخریدم هنوزساک براش نخریدم

وارد ۹ شدی ببند

هفته های اخر

من ۳۴ هفته بستم

تا قبل ۳۵ ببند

خواهر من از هفته ۲۷ بست . هر هفته هم باز میکرد از اول نگاه می‌کرد می‌بست. اضافه میکرد کم میکرد. 😂
آخرشم هفته آخر باز کرد همشو ریخت از اول بست . کلا عوض کرد همچی رو.
من میزارم هفته های آخر آخر.

از ۳۰هفته ببنددیگه اماده باش

من هفته پیش بستم

من هفته آینده قراره ببندم🤗
منتظر ی دست دیگه لباسم واسه روز بیمارستان😅

هفته های اخر

من ۳۳ هفتع اینا بود بستم

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌امام‌رضا💚 مامان هدیه‌امام‌رضا💚 ۵ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان ماهلین🌙 مامان ماهلین🌙 ۱۲ ماهگی