عزيزم سزارين هستي يا طبيعي؟ اطلاع نداري هزينه بيمارستان بوعلي براي سزارين اختياري چقدره؟
۳۴ اینادیگه ببندمن که فقط لباساسوخریدم هنوزساک براش نخریدم
وارد ۹ شدی ببند
هفته های اخر
من ۳۴ هفته بستم
تا قبل ۳۵ ببند
خواهر من از هفته ۲۷ بست . هر هفته هم باز میکرد از اول نگاه میکرد میبست. اضافه میکرد کم میکرد. 😂
آخرشم هفته آخر باز کرد همشو ریخت از اول بست . کلا عوض کرد همچی رو.
من میزارم هفته های آخر آخر.
از ۳۰هفته ببنددیگه اماده باش
من هفته پیش بستم
من هفته آینده قراره ببندم🤗
منتظر ی دست دیگه لباسم واسه روز بیمارستان😅
هفته های اخر
من ۳۳ هفتع اینا بود بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.