خانم ها ساک زایمان رو کی ببندیم ؟؟

۸ پاسخ

هروقت دلت خواست

من ۳۰ هفته شروع میکنم شستن وسایل

من ماه هشتم بشه میبندم

برا شما از الان زودهههه

من هفته ۳۱ میبندم ساک بیمارستانم به امید خدا

من ۳۰ هفته شستم ۳۱ هفته جمع کردم به نظرم تایم خوبی بود تا سبکی جمع می کنی دیگه استرس نداری ساکت اماده ست تو این فاصله هم اگه چیزی کم و کسر داشت می خری

از۳۵, هفته اینطورا

من میخام 36 هفتم کامل بشه بد ببندم لباس خودمم هنو اماده نشده یکیم بخاطر اون

سوال های مرتبط

مامان so.pa مامان so.pa ۴ ماهگی
مامان پناه خانم🥺🩷 مامان پناه خانم🥺🩷 روزهای ابتدایی تولد