۳۰ هفته ساک ببندیم زوده؟؟؟🤔🤔🤔🤔

۵ پاسخ

بنظرم هرموقع ببندی زودنیس یهوادم دردش بگیره بدون هیچی پاشه بره بیمارستان بدتره که
ساکتوببندهرچیم نذاشتی هی به دفعات یادت میاد اینطوری خیالتم راحته استرس ساک نداشته باشی
من خودم۳۴هفته ساک نی نی بستم ساک خودمم۳۵هفته وچندروز

نه زود نیست اگر کاراتو کردی و وسایل آماده است زودتر ببند خب چ ایرادی داره

من ۳۱ هفته بستم آماده گذاشتم

😂😂من هنوز می‌خوام هفته جدید شروع کنم اتاق چیندن بعد تو میخوای ساک ببندی ماشاالله بهت

منکه حتی خریدام کامل نیس چه برسه بستن ساک 🤣

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان دونه برفا❄️❄️ مامان دونه برفا❄️❄️ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری