ساک بیمارستانو از چند هفتگی جمع کنیم چیا بزاریم؟

۹ پاسخ

منکه ۳۴ هفته رو پر کردم میبندم زود بستنش ینی اماده برا زایمان زودرس من همچین چیزیو نمیخوام پس براش اماده نمیشم

به نظرم خیلی دور هم خوب نیس من الان میخام جمع کنم ولی حال ندارم همه کارام مونده برا خودم لباس نخریدم لباس زیرم نخریدم هنوز نوار نخریدم برا بچه لیف و حوله یادم رفته بگیرم کلاس آموزش شبردهی میخاستم برم هنوز نرفتم امیدوارم تا 39هفته زایمان نکنم به کارام برسم

۳۵ تا ۳۶ هفته من میخام لباس سایز ۰ و ۱ و ۰تا ۳ ماه بشورم
بعدش ساکش آماده میکنم

من واسه بچه هام شیشه شیروپستونک نزاشتم حالااگ شماخواستی هم میتونی توساک نی نی بزاری...اهان تشک تعویض پوشک نی نی هم بزار

من سرهردوتابچه هام از۳۵هفته جمع کردم سراین یکی هم همینجور....
بلوزوشلواروزیردکمه ای کلاه ودستکش وجوراب....مای بی بی ودستمال مرطوب ووازلین ....پتوپیچ یاحالاهرچیزی ک نی نی روبزاری داخلش....ایناواسه نی نی
واسه خودت نواربهداشتی بزرگ...شورت یکبارمصرف....دستمال کاغذی...لباس ولوازم ارایشی...ایناهم واسع خودت
تویه سبدهم فلاکس چای دارچین بزار استکان وقاشق وچنگال وچاقوبزار...خرما وکیک وابمیوه واجیل بزار یه بشقاب هم بزار ک اگ برات میوه غذاچیزی اوردن داشتع باشی

من هنوز جمع نکردم 🫠

من هنوز نخریدم

ایناس

تصویر

منکه هنوز جم نکردم😀

سوال های مرتبط