سلام مامانای سزارینی ساک بیمارستانو کی باید ببندیم؟

۵ پاسخ

من ۳۷ هفته بستم

من الان بستم

۳۵ هفته آماده کن

از ۳۶ هفته ببند بذار تو ماشین

من ک هنوزنبستم😅

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۶ ماهگی
مامان 🩷آرام🩷 مامان 🩷آرام🩷 ۱۰ ماهگی
مامان فربد مامان فربد ۹ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی