خانومای هم هفته ی من ساک نی نی هاتون رو بستین؟

۱۶ پاسخ

کجا زایمان میکنی عزیزم؟

نهههه

من هنوز نرسیدم برم خرید کنم😬😩

بعله😁یه هفتس

خانما میشه بگین چی برا ساک بیمارستان بر داشتین ؟

من نه هنوز
۲ ۳ روز بعد که وارد ۳۶ هفته میشم جمع میکنم

من امشب یه شیردوش انداختم تو کیف😂😂😂

باید ببندی این هفته عزیزم😍

من نبستم هنوز 🥴

من که هم هفتت نیستم ولی الان یه ماهه برا احتیاط بستم تا هر چند وقت اگه چیزی جا گذاشتم یادم بیاد اضافه کنم وخدایی ناکرده از زایمان زودرس میترسم تا یه وقت دردم نگیره ومن هنوز ساکشو نبسته باشم

نه ۳۵ میبندم شما هم کم کم اماده کن

من خیلی وقته بستم

ن هنوز😶

من ی سری وسایل برای ساک نی نی و ساک برای خودم باید برم بخرم بعدش میبندم این هفته

نهههههه

نه هنوز

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان اکانت پرید مامان اکانت پرید ۱۲ ماهگی
مامان دلبرک🩷 مامان دلبرک🩷 ۳ ماهگی