ساک نی نی رو چند هفته بستین من ۳۴ هفته ۳ روزم ببندم ینی کم کم ؟

۱۲ پاسخ

هنوز نبستم یکم میخوام ببندم

من ۳۴ و دو روزم..فعلا لباس،نم گیر،شیشه شیر..پتو دور پیچ،پستونک،شیردوش،جوراب،کلاه،دست پوش ،پارچه قنداق،قنداق سوئیسی گذاشتم..چند روز دیگم مای بیبی،روغن بدن،دستمال مرطوب میذارم..و ساک خودمم هفته دیگه آماده میکنم به امیدخدا🙏🏻😍

ببند

من ک‌هنوز نبستم😵

ببند اگه تکمیل همه چی
من فعلا نمی‌بندم

اره دیگه ببند

ببند عزیزم دیگ وقتشه

هر زمان دوست داری ببند زمان خاصی نداره

من ک ۳۰ بشم میبندم

بسلامتى😍

اره ببند منم بستم امشب

۲۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری