هنوز نبستم یکم میخوام ببندم
من ۳۴ و دو روزم..فعلا لباس،نم گیر،شیشه شیر..پتو دور پیچ،پستونک،شیردوش،جوراب،کلاه،دست پوش ،پارچه قنداق،قنداق سوئیسی گذاشتم..چند روز دیگم مای بیبی،روغن بدن،دستمال مرطوب میذارم..و ساک خودمم هفته دیگه آماده میکنم به امیدخدا🙏🏻😍
ببند
من کهنوز نبستم😵
ببند اگه تکمیل همه چی
من فعلا نمیبندم
اره دیگه ببند
ببند عزیزم دیگ وقتشه
هر زمان دوست داری ببند زمان خاصی نداره
من ک ۳۰ بشم میبندم
بسلامتى😍
اره ببند منم بستم امشب
۲۵ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.