من بله
تا حدودی
من دوشب پیش لباساشو دادم باباش شست فرداش اتو کردم ساک شو بستم وسایلسم استریل کردم فقط مونده ساک خودم ک هنوز ۹ روز مونده
منکه از الان ساکش بستس🤣🤣
منم خیییر 😅
من هنوز نبستم اعتقادی به زایمان زودرس ندارم😂
از هفته 30هم 2سانت بازم😂🤦🏻♀️
آره خیلی وقته
من ن لباساشم نشستم هنو😐☹️
من که هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.