خانومای هم هفته من ساک تون رو بستین?

۹ پاسخ

من بله

تا حدودی

من دوشب پیش لباساشو دادم باباش شست فرداش اتو کردم ساک شو بستم وسایلسم استریل کردم فقط مونده ساک خودم ک هنوز ۹ روز مونده

منکه از الان ساکش بستس🤣🤣

منم خیییر 😅

من هنوز نبستم اعتقادی به زایمان زودرس ندارم😂
از هفته 30هم 2سانت بازم😂🤦🏻‍♀️

آره خیلی وقته

من ن لباساشم نشستم هنو😐☹️

من که هنوز

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری