۱۵ پاسخ

قنداق فرنگی
پتو دورپیچ
پوشک و دستمال مرطوب
شیشه و شیرخشک فلاسک
پستانک و بندش
زیرانداز تعویض و دستمال خشک کن
دو دست لباس یکی صفر یکی سایز یک
دوتا کلاه دوتا جوراب دوتا دستکش
دستمال کاغذی
مدارک شامل شناسنامه و کارت ملی و همه سونو ها و دوتا آزمایش مهم (آنتی و انومالی)
کریر برای مرخص شدن از بیمارستان
شونه برای خودم مسواک و خمیر دندان شارژر شورت یکبار مصرف بقیه چیزا هم بیمارستان پک میده
من همینارو برداشتم فقط لباس هم با همونایی که رفتم برمیگردم

هنوز نه 😃
انشالله هممون بسلامتی زایمان کنیم

اره عزیزم

عزیزم سلام میگم ک یجاگفتی زگیل تو بارداری در اوردی؟ کجات در اومده؟ 🤕🥲

من هنوز نبستم فقط شستم

لباس سایز صفر و شیشه شیر دستمال مرطوب پماد سوختگی و شیردوش و دستمال خشک کن و دستمال صورت و پوشک زیرانداز تعویض

من همین دیروز بستم

با این وضعیت من تا ۳۹ هفته در حال خریدم ایشالااا بعدش میبندم

من قصد دارم ببندم اما هنوز وسیله‌هاشو نیاوردم خونه خودمون بیارمشون میبندم
هم وسایل خودت هم نی‌نی دیگه لباس سایز۱ و صفر پوشک شیشه شیر شیرخشک اگه یه موقع شیر نداشتی یا سینه نگرفت دورپیچ و پتو یه وسیله حالا قنداق کریر برا حمل بچه پماد سوختگی دستکش و کلاه ناخن‌گیر شاید استفاده بشه
برای خودتونم لباس زیر یکبار مصرف و نخی پوشک لباس راحتی وسایل شخصی خوراکی مدارک پزشکی به همراه کدملی خودتون و همسرتون

من میخوام 33 هفته ببندم

دو دست لباس ی بلیز شلوار ی سرهمی ست بیمارستانی دورپیچ پتو فلاکس شیشه شیر پستونک مای بی بی دستمال مرطوب کلاه دستکش نازک جوراب

پوشک پتو دورپیج یه پنج تیکه لباس با یه سرهمی جوراب و دستکش شیشه شیر و پستونک دستمال مرطوب دستمال خشک کن پماد سوختگی شونه دیگه نمیدونم چی میخاد

هنوز نخریدم🫣🫣🫣

من هنوز نخریدم براش چیزی😂😂

هنوز نه 🫠

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی