خانوما هم هفته من ساک بستین😄😄

۷ پاسخ

من هنوز نبستم 😐😂 نمیدونم چرا اینقدر ریلکسم

ساک بستیم؟ من هنوز یه تیکه سیسمونی هم نگرفتم ساک کجا بوده🙈

نه هنوز
تازه درحال چیدمان اتاقش هستم😄

من کم کم دارم میبندم

منم نبستم، زوده

ن زوده

هنوزم

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی
مامان کیارش🩵 مامان کیارش🩵 روزهای ابتدایی تولد