خانوما چند هفته ساک بیمارستان بستین؟

۱۱ پاسخ

سلام من تازه بستم

من دیروز بستم ساک پسرمو خودم هنوز موندم

منم هنوز نیستم چون هنوز یرچیزایی رو نخریدم

من به امید خدا امشب با همسری میخوایم کیفش رو ببندیم

۳۵ ب بعد

دیگه باید ببندم بسه هرچی تنبلی کردم😁

من میخوام ببندم دیگه

۳۵ هفته

من که هنوز نبستم

من که نبستم
هنوز وسیله هاش تکمیل نیست

۳۴ هفته

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی