چند هفته ساک بیمارستان بستین؟

۱۵ پاسخ

خب عزیز هر موقع راحتی ببند . مگه ساک بستن هم هفته داره!!

مال دخترمو بستم خودمم بعد ماه رمضان میبندم

بین36تا 37هفته بستم

۳۵ هفته

همین هفته اماده کردم 😍

۳۴هفته

منم هنوز نبستم

من بستم ولی مگه میگذره این روزا😩😅

۳۸ هفته همین هفته ی پیش

۳۵بستم

من ۳۵میبندم

۲۹ هفته

من تازه دیروز تکمیلش کردم بستمش دیگه فقط مای بی بی مونده

کی من ببندم 🥲

هنوزنبستم 😴

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی