تو چند هفته ساک بیمارستان بستین

۱۴ پاسخ

من الان میخام ببندم چون درد دارم دکتر هم بت ضرب استراحت و دارو گف بمونه حداقل تا۳۷هفته

سی و شیش و پنج روز

من دیشب بستم

۳۳ هفته

35هفته بستم

۳۱....

دیشب بستم🙃

من بستم انشالله همه بارداری به موقعه صحیح سالم بچه هاشون بغل کنن

۳۳😄😄

منم دلم میخواد ببندم ولی هنوز یسری وسایل مونده

36هفتخ

36هفته

۳۶ بستم

۳۶ هفته

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی