ساک بیمارستان و تو چند هفته بستین ببندم یا زوده

۱۲ پاسخ

بستگی ب خودت داره من میخام از ۳۰هفته ببندم چون اتفاق ک خبر نمیکنه شاید یه موقعه زودتر شد اون ساک ک کاری نداره اماده کن بزار یه کنار

من37بستم بسته به شذایط خودت داره

من ۳ روز پیش بستم

الان بستم

برامن یکمیش مونده تا چند روز اماده کردم

ببند عزیزم آماده بزار باشه

من ک دیشب بستم

من بارداری قبلی از 30 شروع کردم هی خورد خورد اضافه میکردم بش

من ۳۸ هفته بستم😅

من قراره فردا ببندم چون بهم گفتن زودتر آماده باشم

نه بزار ۳۵/۳۶ هفته ببند

من دیروز بستم‌🥲

سوال های مرتبط

مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی