اره ببند زود نیست گلم منم امروز فردا میبندم
من هنوز نبستم ولی تو فکر بستنش هستم
من هنوز نبستم حوصله ندارم انشاالله هفته بعد نامه سزارینم رو گرفتم بعدش میبندم
و منی که هنوز هیییچ خریدی نکردم😄
ببند به نظرم بهتره خیالت راحته
منم میخوام ببندم از الان😂😍
منم نبستم هنوز
من خیلی وقته بستم
من که خیلی وقته بستم
من بستم ۳۴ هفته ب بعد میگن ببیندید دیگ خیالتون راحت باشه
نه منم نبستم هنوز
من ک بستم خیالم راحت شد
زوده گمونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.