خانوما چند هفته ساک نینی بستین؟

۱۶ پاسخ

34هفته

من فردا سزارینم
دیشب بستم 😊

33هفته

منم تقریبا دوسه هفته پیش بستم ساک نی نیمو😊

من دوست دارم زود ببندم ولی هنوز سیسمونی نیوردند خانوادم این ماه میارند

من بستم ولی برای خودم نه چون نمیدونم چی ببرم جدا ببرم یان

۳۶ هفته ببند ساکتو به امید خدا

من دو سه روز پیش بستم دیگه

عزیزم به نظرم ساک ببند اگه طبیعی یک تیر یک ماه بیشتر نمونده اگه سزارینی خرداد می شه ۲۳ خرداد

۳۳هفته

منکه میخام دو روز قبل زایمان ببندم ولی دختر اولم ۳۴ هفته دنیا اومد ساک نبسته بودم خاهرم با تجربس رفت خونمون همه چی برداشت هرچیم کم بود خرید کامل کامل بود کم کسر نداشتم ولی عقیدم ب اینه ک زود ببندم دیر میگذره برام

من امروز همه وسایلشو شستم
اماده میکنم
شب قبل سزارین میبندم ساکمو

از قبل ازعیدی😁😁😁

من برای بچه بستم
برای خودم‌امروز میرم وسایل میگیرم میبندم

هرچی زودتر بهتر
ولی من نتونستم ببندم امروز بستم

من بستم واسه خودم هنوز بیرون نرفتم

سوال های مرتبط

مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی