مامانا چند هفته ساک نینی و بستین؟؟؟

۸ پاسخ

من هنوز چیزی نخریدم

من اولی رو ۳۴ هفته و ۴ روز جمع کردم
۳۵ هفته و ۱ روز زاییدم
سر اینم که هنوز وسیله نخریدم😁

۳۵ هفته آماده باش

ب نظرم از ي ماه قبل ببند

۳۰ هفته 🤭

منم ان شاءالله ۳۴هفته میبندم دیگه

من سر بچه اولم از ۳۵ هفته بستم
سر دومی قبل بیمارستان بستم😅😅

منم هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان ماهی و سامی مامان ماهی و سامی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی