چند هفته ساک بستین؟

۲۰ پاسخ

۳۴ هفته

من امروز بیمارستان بستریم کردن بعد یه زن باردار ۳۴ هفته از شهر دیگه اومده بود برا چکاب گفتن ۵ سانت بازی شبی زایمان کرد شوهرش هعی رفت بیرون تیکه تیکه وسیله خرید اورد . کلا میخوام بگم ساک باید از ۳۰ هفته ببندن و اینکه جای دور رفتن ساکم بزارن تو ماشین که اتفاقی افتاد اذیت نشه ادم

من ۲۵هفته که لباساشو شستم ساکشم بستم فقط مال خودم مونده

من هنوز نبستم هی شوهرم میگه ببند چون من بعد نمی‌دونم چی بردارم منم هی امروز فردا میکنم.
ذوق بستن شو دارم ولی میگم همچی چروک نشه تو ساک

همین دیروز 😁

من بارداری قبلیم ۳۵ هفته بسم اولای ماه نه بودم

من هنوز نبستم

۳۶هفته

باید از 32 هفته دیگه بست

یه سوال هم اینکه بیمارستان لیست میده ؟
چون علاوه از موارد کلی که باید باشه بعضی بیمارستانا هرکدوم یه روالی خاصی برا خودشون دارن

چون دوقلو بودم ترسیدم یهویی زود بیان همون اوایل هفت ماهگی بستم

من سر پسر اولم هشت ماهگی بستم چون کمکی نداشتم و یهویی همه چیم جمع بود موقع زایمان راحت بودم فقط ساکمو شوهرم اورد

من دیروز بستم

28 هفته

از ۳۴بنظرم ببندید ماه آخر هر آن ممکنه اتفاقی بیوفته من تا ۳۷هفته اواخرش ساعت ۴صب تو خواب کیسه ابم بدون هیچ دلیلی ترکید وبعدش زایمان کردم

۳۵ هفته

۳۵ هفته

۳۶ ب بعد

امروز بستم‌چارشنبه میرم بستری

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلارز🎀👧 مامان دلارز🎀👧 ۱۲ ماهگی