عزیزم تاپیکمو ببین
منم دیشب بستم ولی کامل نی هنوز
من 36 میبندم
منم از ذوق امروز بستم هر چند زوده ایشالله نی نی عجله نکنه و سر موقع بیاد 💝🍓🍼
حالا بگین چیا گذاشتین تو ساک ؟
من دیشب بستم ۳۵ هفته نفس
هنوز نبستم
من هفته اول ۹ رد کردم بعد بستم 😐
۳۲ هفته
راستشو بخواین من از الان آماده کردم کسریهاشو کم کم میخرم میزارم تکمیل بشه خیلی شوق دارم نتونستم جلو خودمو بگیرم
34هفته🥹
از هفته هنوز نبستم😂🤦🏻♀️
سر دخترم ۳۰ هفته بودم سر دومی هنوز نبستم 😅
من دیشب بستم
منم هیچکار نکردم ن خرید درست حسابی کردم ن ساک جمع کردم
۳۵ هفته
من دیروز بستم
من تازه ساک بستم به امید خدا
من هنوز نبستم
۳۴.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.