چند هفته ساک و بستین ؟

۱۹ پاسخ

من از الان بستم🤣

من فردا زایمانمه امروز بستم😂😁

3۵ هفته

من از الان بستم 😂

۳۷ عزیزم

30 بشم برم خرید میشورم اتو میکنم دیگه تا 32 میبندم 🥲

وای من هنوز مامانم سیسمونی نیورده واسم 😂😅چه برسه ساک ببندم 🥲

من همین هفته ۳۴ هفته و چند روز بودم

والله 26هفته بستم تاالان خبری نیس

والا یک هفته ای میشه که میخوام ببندم

۳۶هفته

شب زایمان ۳۸ هفته و ۵ روز😂😂

من همین هفته بستم

من بیست چهارهفتع چیز خریدمامانم ولی نگذاشتم تو ساک قاطین فعلن

۳۶ببند😍

از الا ببند

۳۷ هفته

من ۳۱هفته بستم

۳۵هفته بود فک کنم یا ۳۴

سوال های مرتبط

مامان تپلی🥹💙 مامان تپلی🥹💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان نلین💖💖 مامان نلین💖💖 ۱ ماهگی
مامان الین و آوین مامان الین و آوین ۱۲ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان آوا🧡😍 مامان آوا🧡😍 روزهای ابتدایی تولد