من ۳۳ هفته بستم گفتم کاره شاید یهو دردم گرفت ، برای بچه دوتا سرهمین ، دوتا زبر دکمه ، یدونه بلیزو شلوار ، یدونه جوراب ، دوتا دستکش ، دوتا کلا ، پتو دور پیچ ، پارچه خشک کن ، شونه ، شیشه شیر ، پیش بند ، پارچه آروغ گیر ، پستونک ، مای بی بی ، دستمال مرطوب برداشتم
برای خودمم نوار بهداشتی .لوازم ارایش .کرم مرطوب کننده.لباس.نسکافه.نبات.خرما.کمپوت اناناس و گلابی.
من حاملگی قبلیم۳۴هفته بستم
یادمه دودست لباس براش برداشتم
کلاه و دستکش و پاپوش
پتو
اغوشی
مای بیبی
پستونک
دستمال مرطوب
زیرانداز تعویض
هفته ۳۵ ببند ساکشو
من دو دست سایز یک خریدم با یه ست ۷ تیکه بیمارستانی ایا کافیه
دو روز قبل زایمان
منم دقیقا دنبال جواب همین سوالم
من دیروز لباس هاشو شستم امروز ساکشو بستم خیالم راحت باشه درد دیگه خبر نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.