من دو هفته س بستم
سلام عزيزم من الان بستم اماده كردم
امروز مال بچه رو بستم.مال خودم مونده .هنوز خرید دارم
نمیدونم برا خودم چی بزارم
۳۵ بستم
با اینکه سزارین هستم و تاریخ دقیق هم دارم
گفتم ممکنه شرایط خاص پیش بیاد دیگه محض احتیاط وسایلو جمع کردم
من هنوز ی سری وسیله نیاز دارم بخرم بعد میبندم
۳۴ هفته بستم...۳۶ هفته هم اورژانسی سزارین شدم
هفته دیگه میچینم انشالله
من هم واسه خودم هم نی نی رو بستم
۳۵ هفته. ساک خودمم دیروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.