سلام خانوما شما چند هفته ساک نوزاد بستین

۱۰ پاسخ

من دو هفته س بستم

سلام عزيزم من الان بستم اماده كردم

امروز مال بچه رو بستم.مال خودم مونده .هنوز خرید دارم

نمیدونم برا خودم چی بزارم

۳۵ بستم
با اینکه سزارین هستم و تاریخ دقیق هم دارم
گفتم ممکنه شرایط خاص پیش بیاد دیگه محض احتیاط وسایلو جمع کردم

من هنوز ی سری وسیله نیاز دارم بخرم بعد میبندم

۳۴ هفته بستم...۳۶ هفته هم اورژانسی سزارین شدم

هفته دیگه میچینم انشالله

من هم واسه خودم هم نی نی رو بستم

۳۵ هفته. ساک خودمم دیروز

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿میران🧿💙 مامان 💙🧿میران🧿💙 ۵ ماهگی
مامان رادین و دلانا مامان رادین و دلانا هفته چهلم بارداری
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی