خانمای هم هفته من ساک بستین یا هنوز من ک هنوزم.

۱۰ پاسخ

36 هفته ب اميد خدا ميبندم يا 37

من خیلی وقته بستم چون دکتر گفت زایمان زود رس داری

من بستم

دو سه روز پیش بستم

ای وای منم نبستم...لباسای نینی روهم نشستم🤦🤦🤦

من هنوزخریدی نکردم دیگه چه برسه به ساک بستن

من امروز بستم هم برای خودم هم بچه

منم نبستم

من اره بستم

من ۳۹هفته بستم

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مارال🥰 مامان مارال🥰 ۱۲ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان آرین🩵 آوین🩷 مامان آرین🩵 آوین🩷 ۹ ماهگی