خانوما ساک بچتونو بستید؟؟؟

۱۴ پاسخ

من هنوز سیسمونی نخریدم😐

آره من بستم

منم نچیدم😂

اوووووووخ منم منتظر این روزم

تقریبا دیشب ی چنتا چیز گذاشتم توش 😂

نه هنوز زوده

من یه هفته میشه بستم 🫡

نه😐😬😬😬

خونه تکونی کاریه روزه اگر یکی بیاد کمکت سخت نگیر

نگران نباش خونه تکونی دو روزه انجام میشه

من هنوزم نه😩
فردا ببندم.
مشکل اصلیم خونه اس که داغونه،هنوز خونه تکونی نکردم تا هفته دیگه هم بچه میاد احتمالا

نخیرم 🫣😂😂😂 خدایی دنده پهن تر از من وجود نداره😂

واای خیلی ذوق اون روز دارممممم

نه هنوز اتاقشم نچیدم خونه تکونیم نکردم وضعیت خرابی دارم😩🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی
مامان 💝🧿anisa🧿💝 مامان 💝🧿anisa🧿💝 ۳ ماهگی
مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان حلما و 👶هلیا مامان حلما و 👶هلیا ۵ ماهگی