مامانای هم هفته من چخبر سیسمونی چیدید ساک بستید ؟ چیکار میکنید

۹ پاسخ

من دچار انقباضات زود رسم هنوز هیچکار نکردم چند روز پیش بستریم کردند وخب شدم ولی انگار اومده سراغم

از هفته پیش کم کم شروع کردم به خرید
چون روز به روز داره گرون تر میشه

من اتاقشو چیدم ولی ساک حالا زوده

نه اتاقشو‌ چیدم نه ساک بستم، به امید خدا هفته آینده جفتش انجام میشه

من چیدم دارم لباساشو میشورم کم کم ک ساکم ببندم😍😍😍

نصف بیشتر وسایلشو نگرفتم،بقیشم همینطور وسط اتاق مونده..ساکم نبستم😢

ن ساک بستم ن وسایلاشو چیدم🥲هنوز براش کمد نگرفتم وسایلاش همینجوری یه گوشه اتاق مونده

من ساک بیمارستان رو بستن مامانم و خواهرم

ی هفته دیگه میرم عمل امروز بستم 😂

سوال های مرتبط

مامان جیگر طلاها مامان جیگر طلاها ۱ ماهگی
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته سی‌وسوم بارداری