خانومای سزارینی چند هفته خونه تکونی کردید و ساک بستید

۱۱ پاسخ

هنوزک کاری نکردم. ازفردا میخام کم کم شروع کنم ۱۶روزدیگع زایمانمه

من تمام کارام هفته قبل انجام دادم فرش اینا دادم قالی شویی بقیه سبک ها رو هم ماشین پتو شویی و وسایلم کمکی اومد برام خدا رو شکر تمام شد الان فقط وسایل و لباس های نینی م مونده بشورم

من ساک نوزاد رو بستم مال خودم رو نه ده روز بود مریض بودم خیلی خونه ام بهم ریخته امروز یه اتاق رو به همراه کمدش و اینا تمیز کردم ولی دختررم دوباره بهم میریزه

شما اگه خونه تکونی نکردی از الان شروع کن تمیز کردن و خرید کردن که یه ماه مونده به زایمانتون زمان سریع میگذره هفته ی آخر ساک ببند

هنوز ساک نبستم
امروز کم کم کارهای خونه رو دارم شروع میکنم
پتو وو پرده هارو اول بشورم
خونه ام در کل تمیز

بزار ۸ تموم شه بعد آروم آروم انجام بده

من تازه میخام شروع کنم😂

من میخواستم وارد ماه نه شدم خونه تکونی کنم ولی وسط ماه هشت متوجه شدم خیلی دارم سنگین میشم و کارا سخته .و اول ماه نه تا ی قدمیه عمل اورژانسی رفتم.بنظرم همین الان همه کاراتو بکن و با خیال راحت وارد ماه نه شو،

32 هفته جمع کن

یه هفته قبل رفتن به ۹ماهگی زمان خوبیه

من حتی خونه خودمم نمیتونم باشم چه برسه خونه تکونی🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو روزهای ابتدایی تولد
مامان صدف مامان صدف ۱ ماهگی
مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان غوره مامان غوره هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان ملکا خانم ♥️ مامان ملکا خانم ♥️ روزهای ابتدایی تولد