ساک زایمانتونو از چند هفته بستید؟

۱۳ پاسخ

۳۶ هفته

بخدا منو بزارن همین الان از شوق میبندم😂🥹

من۳۴-۳۵بستم

هنوز نبستم🤣

من هنوز نبستم😂

من هنوز نیستم
۳۷ هفته هم وقت زایمانمه😅🩷

من دیروز بستم

۳۵هفته

و منی هنوز نبستم☹

۳۶ هفته

۳۴ هفته

دیگه 34هفته ببند

۳۷ هفته

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان دونه انارم💝💝 مامان دونه انارم💝💝 ۲ ماهگی